Uitleg bestelprocedure

Ik heb gemerkt dat het bestellen van patronen soms nog wat vragen kan oproepen. Hieronder ga ik stap voor stap uitleggen hoe je het snelst een patroon kan bestellen.

Om een patroon te bestellen moet je weten welk nummer het patroon heeft. Ga naar boven op de website en daar vind je het menubalkje. Zie foto hieronder.

Klik op KC 001 t/m 050 of elk andere pagina in het menubalk om het juiste patroon te vinden. Ze staan op volgorde.

Door te klikken op een pagina in het menubalk, bijvoorbeeld KC 001 t/m 050, kom je op een andere pagina terecht waar je de kaarten kunt vinden. Je kunt ze bekijken, maar je kunt er niet op klikken. Dat was eerder altijd wel, maar nu dus niet meer. Je kan wel inzoomen door bijvoorbeeld de instellingen van je internet webbrowser aan te passen, maar je kunt ze ook vinden op Pinterest, waar je ze ook groter kan bekijken.

Onthoudt of schrijf het nummer op van het betreffende patroon, die je wilt bestellen. Zie foto hierboven. Het nummer staat in de kaart.

Ga nu naar contact. Deze pagina vind je ook bovenin de menubalk. Zie foto hieronder.

Je komt nu op de pagina ‘contact’ terecht. Daar vind je een contactformulier, die je helemaal dient in te vullen. Zie foto hieronder.

Bericht: Vermeld de nummers van de patronen en of het per post of email moet komen. Zie foto hierboven. Door dit formulier te verzenden komt het automatisch terecht in het juiste postvak. Er is een emailadres gekoppeld aan dit formulier.

Vergeet niet het bericht te verzenden! De verzendknop bevindt zich onder het bericht. Zie foto hieronder.

Mogelijk moet u nog aanvinken ‘of u geen robot bent’, dit is om spam te voorkomen.

Op deze manier moet het goedkomen. Mocht u binnen 3 dagen niets hebben gehoord, is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Ik bekijk de mail iedere dag, soms meerdere malen.

Ik stuur de mail meteen door naar mijn moeder, het komt nu nog niet meteen bij haar terecht, dat is wel de bedoeling in de toekomst. We hopen dit snel in orde te maken.

Hopelijk is het zo iets duidelijker geworden 🙂 Bij vragen, stel ze gerust, is geen enkel probleem! Dat kan door bijvoorbeeld een reactie te geven op dit bericht.

Hartelijke groet,

Kim (admin@karinscreations)

2 gedachten over “Uitleg bestelprocedure”

Laat een reactie achter bij admin@karinscreations Reactie annuleren